Çeviri

Translate

3 Ocak 2016 Pazar

"En Heyecanlı Planlama"

Yeni bir yıl, yepyeni bir ay... 2015'e veda ederken klasik dileklerimin yanında başka bir şey daha dileyeceğimi ve kendimi buna hazır hissettiğimi belirtmiştim... Büyük ve her geçen gün dahada büyüyen bir AŞK ile evlendim eşimle... Hemen hemen bir çok çiftin yaşadığı maddi-manevi zorluklarla kurduk yuvamızı... Şanslıyız ki ikimizde göstermiş olduğumuz fedakarlıklar neticesinde kendimizi çarçabuk toparladık... Her zaman birbirini anlayan ve dinleyen bir çift olduk biz... Evlilik kararı almadan önce ne yapmamız ya da yapmamamız gerektiğinin çok iyi farkındaydık... Artık her şey yoluna girmişken çekirdek aile olma fikri oluştu bizde... Çocukları inanılmaz seviyoruz ama itiraf etmeliyim ki kendim için ciddi tereddütler yaşıyordum... Başkasının çocuğuyla ilgilenmek tamam da acaba kendi parçamı dünyaya getirmeye onu yetiştirmeye hazır mıyım? Aylardır kendi kendime sorular sorup çözüm bulmaya çalışırken "eeeeeeh!!" dedim "tek başıma yapmayacağım ki ben bu çocuğu" aldım eşimi karşıma artılarıyla eksileriyle değerlendirmeler yaptık. Neticede eşimin gözlerimin içine bakıp "Sen dünyanın en iyi annelerinden biri olacaksın" demesinin ardından TAMAM dedim... Ne bekliyoruz o zaman...(Gururumun okşanması bir yana gaza getirilmek işe yarıyormuş :) ) Hemen hemen her zaman olduğu gibi bu konuya da biraz plancı yaklaşacağım... (ne kadar doğru olacak bilmiyorum.) Öncelikle önümüzde uzun gibi gözüken ama kısacık bir zaman var aslında...



Bebek kararı aldıktan sonra ilk işimiz "Özel Sağlık Sigortası" na başvurmak oldu... Uzun araştırmalar ve değerlendirmeler sonucu bir karar verdik ve nihayet başlattık... Şartname gereği hamile kalmam için 5 ay geçirmem gerekiyor bu durumda yılın 6. ayıyla birlikte Rabbim nasip ederse "Gebelik Günlüğü"mü oluşturmaya başlayacağım... Tabi bu arada boş durmak yok öncelikle yıllarca biriktirdiğim ve gözüm gibi sakladığım yağlarımdan kurtulmak için gerekli çalışmalara bu ay itibariyle başlıyorum... Bu konuda bana en büyük desteği can dostum ve hayattaki en gerçek "Rüya'm" veriyor. Kilo işini yoluna koyduktan sonra başta diş sağlığım olmak üzere genel bir check-up yaptırmak planlarım arasında... Plan plan plan... Tabii her şeyin başı yaradan... 6. aya kadar bir gelelim hele diyorum bakalım neler neler neler neler bekliyor bizi... Şimdilik o güne yani müjdeli haberi sizlerle paylaşana kadar fikir dayanışması tek hedefim... Birbirimize yardımcı olacağımızı gönülden diliyorum...

Sevgiler...


2 yorum: