Çeviri

Translate

16 Kasım 2015 Pazartesi

Mucize = BaharEli

"Herkesin bir varoluş nedeni var" 

5 yaşında dünyalar güzeli bir kız çocuğu annesi düşünün... Dünya üzerinde yaşayan milyonlarca çocuk ve anneden sadece bir tanesi onlar... Anne=BAHAR Çocuk=ASYA
Onlarla bir akrabalık bağım yok ama sorsanız ikisi de kanımdan canımdan diyebilirim... İlk teyzelik heyecanımı ben Asya ile yaşadım... Doğduğu gün dün gibi gözümün önünde... Pembe, buruşuk, tombik ve savunmasız... Evet ben henüz anne değilim onlar ve çevremdeki diğer çocuklu arkadaşlarımdan,eşimin-dostumun davranışlarını,yaklaşımlarını gözlemleyerek bilinçaltımı dolduruyorum...                                                  
         



Asya'ya 3 yaşında çoklu gıda alerjisi teşhisi konuldu ve o günden sonra Bahar ve eşi Göktuğ'un hayatı çok değişti... Bahar büyük bir sabır ve özveri göstererek kendini kızına, sağlığına kavuşmasına adadı. Araştırdı,okudu,denedi,yanıldı,yanılttı... Sonunda hem kendisine hem de onunla aynı kaderi paylaşan anne-babalara ışık tutacak www.bahareli.blogspot.com.tr sayfasını kurdu. Yaşadığı sıkıntılı süreçte her şeye bizzat tanık oldum ve kendisine destek olmaya çalıştım... Asya'nın iyileşme belirtileri gösterdiği her an hayranlığım ANNE Bahar'a katbekat arttı... Asya'nın doktoru Çocuk Alerjisi ve Çocuk Hastalıkları Uzmanı Dr.Ahmet HASANZADE'nin Baharın çabasına karşılık söylediği pozitif sözleri yanılmadığımı gösterdi.




Bahar, kurduğu "BaharEli" sayfasında çoğu annenin adını bile duymadığı bitkilerden,sebzelerden oluşturduğu tariflerle grileşen hayatlarını nasıl renklendirdiğini, olumlu-olumsuz yaşadığı deneyimlerini anlatıyor... Bu blogda yaşanan tüm hikayeler gerçek ve inanıyorum ki aynı kaderi paylaşan tüm ebeveynlere yol gösterecek, ışık tutacak...   







4 yorum:

  1. Can tanemmmm, Ekin'immm... İyi ki varsın.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu takibe geldim bloguma beklerim
    http://seydanurdd.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginiz için teşekkür ederim... Takipte olacağım... Sevgiler...

      Sil